Tanter och tragik

Jag är just lite ledsen för jag har precis dödat en myra. Man tror inte att man ska behöva göra det någon gång, men sen kommer sanningen ikapp en och man måste3 bita ihop för att begå ett dåd. Nej jag skojar bara, jag brölade glatt och dödade den med mina bara häder. Kändes bra.





Jag ligger på altanen och har Findus under mina fötter. Inte världens mest lovande position. Särkilt inte för mig. Findus har aldrig bråkat med någon, förutom mig. Som han alltid har bråkat med. Rivit mina fötter, bitit mina händer och hoppat på mitt huvud.

Imorgon drar vi till Liseberg! Jag är så glad att det blev av! Det blir jag, Josefin, Kristina, Johanna, David och hans kompis. Fantastiskt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0