Tänk när det låg snö här

Hej! En lång dag har det varit idag. David har tagit massa parfym så han luktar man.

Jag och min lillebror är så sjukt tajta. VI är nästan som ett par. Ett gift par. Vi är så tajta att vi vet exakt vad den andre ska säga och avslutar varandras meningar, vi nyser samtidigt, vi skrattar samtidigt, vi skrattar likdant, vi kivas och vi delar ipod.

Det är klart jag överdriver lite men det är det man ska göra i bloggar. Han är förresten lika lång som mig nu. och väger mer. Det är bara för att han tränar så mycket. Denna lilla muskelknutte. Men snart ska vi väl ändra på det när jag får börja träna igen! ..ska styrketräna i smyg ;)

Det känns skönt att David inte är så intresserad av tjejer. Mer än som kompisar då. För om han hade varit det hade det vart fullt av flickor i huset.. alla tjejerna i hans klass hade tydligen varit/var kär i honom. Och jag orkar inte med fjortistjejer. Inte om de svärmar efter min bror. TUR att Johanna inte är en fjortistjej. Du gjorde ett bra val Martin ;)

Kommentarer
Postat av: Jojjoma

Det vore lite jobbigt om jag som tjugoplus'are var fjortis ;)

2010-06-13 @ 11:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0