men inga meloner.

Jag hittade min mobil. Den låg visst på köksbordet. Lite typiskt när man letat igenom halva huset. Men då ringde Sandra! Och jag blev så glad. För det är ju Sandra som håller hemligheter för mig. Vem är denna Klas?!?! Det ska sanne mig bli spännande att få träffa honom. Och snart blir det!!! :)


Ni minns kanske i våras när jag skrev min önskelista.. så skrev jag att jag ville ha äventyr. Sandra tog mig på orden och gav mig en jordgubbsweekend med Klas. Men det är ganska hemligt alltihop så jag vet ingenting förutom det jag just sa. Sandra är så hilariöst rolig.. hon prasslade och stekte bacon och paj. Fast det var inte det roliga. Det roliga var hur hon gjorde det. Haha sötis.


Alltså jag måste dra. Imorgon är det skolavslutning och jag ska greja massa. Bäh det var tråkigt att tänka på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0