En annan synbukt

Hej jag heter Anna och jag är en väldigt trött 18 åring. Ibland är jag så trött att jag sover. (bli chockad och dra efter andan) Det är inte många som har hört av den formen av trötthet, men det är sant, ibland blir jag så trött att jag sover.

denna chock det måste vara för er att höra detta får ni smälta med en film. På mig när jag bakar chokladmuffins en annan vacker dag för typ en vecka sen. Den är inte så vacker och den är inte så autentisk, men det struntar jag i. Jag menar: Det strimlar jag i.



Nu ska jag antingen cykla eller måla Findus blå-orange. Vi får se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: matildapersson

det känns mer som att du dansar, än bakar chokladmuffins XD

2010-06-01 @ 15:41:23
URL: http://sweetflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0