Studentfalleras

Hej! Idag har min kusin Mattias tagit studenten. Så vi åkte för att pussa honom och se utsläppet. Näää.. vi pussade honom faktiskt inte.



Jag har löst mysteriet med kudden! Det var Evas turkudde som hon brukar ha bakom ryggen när hon kör. Tage hade lagt den på taket en dag så den blåste bort till oss för Eva visste inte att den var där.

Det gick väldigt bra att åka in, förutom en traktor som blockerade halva vägen ett tag. Jag fick åka i Evas lilla bil, tillsammans med henne och en syster. Framför oss nästan hela vägen åkte Tage och Johan, i deras andra bil. De var tvungna att göra det för annars fanns det risk att Eva skulle börja sjunga opera. Se ovan.



När vi kom fram var det väder. Riktigt nice alltså.



Såhär såg det ut när vi gick mot stan. Alla barnen fick stenar i sandalerna förutom Anna, för hon fick manna.



sen kom det gräs och det gillade jag. (gräs är gott)



Yeah.



Vi stod och väntade väldigt länge.. Sen kom han.



Han var glad. (och lik sig)



Det var en som hade post. Eller iallafall en postlåda.



Hans klass typ.


Nnnnu ska jag snart gå bort till festen. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hurra för Mattias!

2010-06-03 @ 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0