Späckhuggarnas våningsparad

Nu åkte vi precis förbi London. Eller Lunden. Det beror helt på hur man ser det. Lite billigare bussbiljett till Lunden. Så då förstår vi alla att Lunden är det bästa alternativet. Nog om det. Jag hittade min plattång. Okej.. mamma hittade min plattång. Men eftersom vi är samma familj så kan jag ta åt mig äran och säga att det var jag som hittade den.

Dock hann jag inte göra något med mitt hår och det var lite typiskt. Nu är vi på väg till Västerskolans vårkonsert, som min lillebror är med på. Mamma förväntar sig en konsert i toppkvalitét, men jag förväntar mig att David ska skämma ut sig. För det verkar på honom som han ska göra det. Han nästintill förbjöd mig att komma. Då kan det väl inte va bra eller?

nu är vi snart framme, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0