som att surfa på en våg

Har inte löst några problem än, däremot har jag fått nya. Min dator dör om en halvtimme. Det är vad den säger iallafall. Som en tidsinställd bomb.. fast den sprängs inte. Den stängs av. Nästan lika illa egentlgien. Menmen.

Till lite roligare saker: Min cykel har ett handtag som på en moppe, ni vet när man vrider om så låter det vroom vroom. Ett sånt handtag har jag på en sida, med enda skillnaden att det inte fungerar. Men det är en världslig sak, man kan göra ljudeffekter så att det låter som det fungerar.

Jag undrar om pappa kan fixa så att båda handagen blir såna.. hade vart roligare då.. Men jag tror inte han vill det, dra sönder min cykel.

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Åh, ett sådant handtag hade jag velat ha min cykel, vad "cool" jag hade varit då!

Sv.Du skojar med mig? Det är ju en hel annons som inte är gjord, det är bara en skiss?! Men jag är inte alltid så smart, men är snäll mot småfåglar och halta tanter... ;-)

2010-06-09 @ 19:03:20
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0