Snopp snopp fotboll

Det var Rory jag träffade på i keramiksalen som gjorde snoppar. Vem annars?



Där var en annan rolig prick också. Han pratade härlig skånska och tog kort med min kamera. Gör man något sånt frivilligt hoppas jag att man vill va med på min blogg, för kortet blev så bra. Särskilt på Rory :) Han skulle förresten göra någon intervju om fotbollen i Sydafrika eller vad det var, idag. Det lät intressant. Särsilkt för att han inte kan något om fotboll.

Den andre killen (Marcus eller vad han hette) föreslog att han skulle berätta hur fotbollen ser ut i sydafrika, att den är rund. Otroligt bra idé. Jag är mållös. Fast sen gick han :(



Där kom en kvinna också.


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Gillade de där "gubbarna"! De i lera alltså, fast de levande såg ju sympatiska ut, de också...

Sv. Hehe, ja, så enkel är jag..

Nää, jag vill ha en sån dom finns på Teknikmagasinet, som brummar jättejättehögt. I teorin vill jag ha det i alla fall, för jag skulle drabbas av akut blyghet... :-)

2010-06-09 @ 19:20:23
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0