manickernas återställningskalv

Sitter på bussen hem. Jag har ett stort blåmärke på överarmen som gör ont varje gång jag lutar mig mot fönstret. Elin sitter bakom mig och vi har ätit godis. Vi träffade Sandra på centralen och innan det träffade vi Frida och Simon. Helt spontant. Vi sprang på varandra helt enkelt.

Idag har jag och Elin hängt vid hamnen på Eriksberg och det har varit jättemysigt. Sen gick vi till järntorget och Haga för att strosa runt på kullerstensgatorna. Vi gick till myrornas och en godisaffär där vi köpte glass. Killen som stod i kassan var jättesöt, typ i min ålder, men han hade jätteljus röst så Elin trodde det var en tjej. Men jag vet att det var en kille, för annars hade jag inte blivit attraherad av honom ;)


Det här var när jag hade upptäckt att jag inte hade glömt kameran i Gbg. Elin är så snäll och dokumenterar.


Jag är fruktansvärt trött verkligen. Jag brukar aldrig göra något två dagar i rad nuförtiden. För dagen efter jag har gjort något är jag så trött att jag måste sova i princip hela dagen. Idag sov jag ingenting faktiskt. Jag har verkligen överträffat mig själv. Det har varit lite jobbigt att hålla uppe kroppen men ändå gått ganska bra för vi har inte hoppat runt och gjort så mycket. Och Elin är ju världens snällaste. Även fast jag kanske inte vart superrolig hela tiden, jag blir på ganska dåligt humör när jag är trött. Men det var värst mitt på dagen.

Men nu... Ikväll ska jag lägga mig direkt jag kommer hem. Halv sju anländer jag nog, det blir ju lagom.

Kommentarer
Postat av: Mary

Ou, Eriksberg, det är ju typ där jag bor! Nästan iaf. Om ni kommer dit i höst (när jag inte är i skåne mer utan tillbaka i Götet) får du komma och hälsa på. :)

2010-06-17 @ 17:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0