Lissna

Idag har jag ej bloggat. Ej ens litegrann. Men tro inte att jag är tom på ursäkter. Det är jag inte, jag är full. På ursäkter.

Jag har inte haft nåt internet på hela dan. Och då pratar jag inte om min förra lärare Dan, utan denna dag. Jag la internetet hemma, för jag glömde det.

Klockan tio åkte jag för att bussa till Gbg, där jag skulle byta sladdar med min syster. Sen ville jag åka till Stenungsögården för att hejja på mina asmå kompisar. Haha, det blev nästan as-små, kompisar. Men så små är dom inte. Det var iallafall nice men jag glömde var jag lagt min kamera så det blev inga kort. Men så här fint var de3t när jag gick dit:



Nu har jag ont i ryggen, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0