Korvmilkshake

Goddag som en Prag. Jag har aldrig varit i Prag, men det har nog Josefin för hon har varit överallt nästan. Jaha nu får man veta här att hon inte har varit i Prag men gärna vill åka dit. Det var egentligen inte det jag skulle berätta utan att jag var hos tandläkaren idag. De slipade och fejade och krånglade i min mun, medan jag låg och kollade upp i Dans håriga näsa och hans vildvuxna barm.

Då fruktade jag intet ont, ty det verkade som vanligt. Då, plötsligt sa han de försökräckliga orden: "vi tar en australiensisk båge där va?" och blodet isade sig i mina ådror.  Eller tja, jag visste örligt talat inte vad det var alls men nu är jag gammal och klok.

Tandställningen har skavit något fruktansvärt och blodat upp hela min mun. (Nästan) Så här hemma hos Josefin förärades jag korvmilkshake med potatis. Om man söker bilder på google med sökord korvmilkshake kommer denna bilden upp. Det är sant, testa själva.


sound of korvmilkshake


Kommentarer
Postat av: syrran

sötnöt, vad du är världsvan. Du får gärna allmänbilda mig nu i dagarna om australiensiska bågar och korvmilkshakar.. vi kanske ses.

2010-06-29 @ 12:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0