Inbyggd dusch

Vi såg en joggare på vägen precis. Det regnar och.. han hade inte mycket på sig. Minishortsen kom fram idag såg vi. David har plattat håret litegrann dagen till ära. Skolavslutning är det ju inte varje dag. Jag har på mig rött och vitt så jag känner mig lite dansk.

Jag ska visa, men se den här först.



Sådär. Det är framförallt början jag vill att ni ska se. Gärna flera gånger. Så. Har ni gjort det nu? Bra. Duktig folkmassa.

Så varsågod (sägs jätteintensivt och snabbt som när man säger till en hund) här är min outfit!



Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Vilken härlig dress! Du får ta den på dig när det är dags för Danmark att kämpa i VM. Kanske det hjälper broderlandet... / mormor

2010-06-13 @ 21:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0