Ganska fri

Just nu står jag i skolan vid en blipdator. Skolavslutningsstimmet börjar avta. Min väska har jag ställt bredvid mina fötter, så det hade vart ganska lätt för en klåfingrad lite tjuv att bara svisha förbi och ta den. Men jag har ju inte så mycket viktiga saker där... bara tre tusen kronor, min kamera, ipod, mobil och några rubiner. Hade ju vart värre om min tandborste låg där. Jag menar, den vill man ju inte bli av med.

Nu har vi sagt hejdå till alla lärare, lämnat in alla böcker, terminen är slut och..
Nu har jag sommarlov på riktigt!


Men, var är min väska...? Bevare mig tandborste. Jag kanske kan fråga hulliganerna som springer runt med vattenpistoler i korridorerna.. Kanske finns någon fredlig typ. Nu är jag tvungen att skriva hela raden ut.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0