Emboss overlay

Jag tyckte att ni skulle få en inblick i min datornödrartid :) Så varfågod. Jag menar varsågod.



Alltså, jag visste inte att jag artikulerar så dåligt. I början hör man ju knappt vad jag säger. Och att jag hostar så det låter som att hela datorn ska gå sönder.. förlåt att detta ljud fick gå genom era ädla öron. Alltid lika jobbigt att se/höra sig själv på film.. men jag bjuder på deeeet.


Nu måste jag ta reda på vart min mobil är.. har inte sett den sedan fem. Undrar vart jag har lagt den. Kanske i byrån? Nä det är alldeles för enkelt för mig att hitta. Mitt undermedvetna vill ju alltid göra det så svårt för mig som möjligt. Men.. icke! I'm back on track och här ska letas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0