Detta fält måste fyllas i

Mah. Vet ni vad? Jag har fått tre kommentarer på tre dagar. Det är stort. Eller ja, det är ju iallafall bra att man får en om dagen. Kunde vart värre liksom.

Nu hoppar Findus på dörren. Jag är ganska säker på att det betyder att han håller med.

Vi åt jättegod moccatårta för en stund sen, eller jag vet ju faktiskt inte om någon äter på den fortfarande men det gör inte jag iallafall för jag är hemma. Och Eva hade gjort sorbét (glass) av björnbär, bara till mig!



Det var bål också, med små frusna larvar i. Man kan aldrig lita på frusna hallon. Bålet var jättegott, ända tills jag fick syn på något litet svart som såg ut som ludd men som var en larv. Då ville jag verkligen INTE ha mer. De andra brydde sig inte, åt larvar med hjärtans lust.

Jag har förresten lånat skolans lkamera om ni inte såg det. It's grymt. Nu vill ajg bara säga en sak till. Om kaffe hade smakat som moccatårta hade jag druckit det varje dag.

Kommentarer
Postat av: Jojjma

ÅH, sorbet!!!

2010-06-03 @ 21:55:04
Postat av: Jojjoma

ÅH, moccatårta!!!

2010-06-03 @ 23:27:21
Postat av: syrran

åh, larver!

2010-06-05 @ 17:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0