AAAJ i min kropp.

Idag har Anna jättejättejätteont. Så ont så att det gör väldigt ont. Hon ska nog sova hela dagen fast hon inte är ett dugg trött. Anna skriver i tredjeperson för att försöka inbilla sig att det är en annan Anna som har ont. Det går sådär.


Anna är väldigt smart så hon har klurat ut en sak till sin blogg. Det som hon har klurat ut är att hon bara ska blogga ungefär ett inlägg på dagen när det är soligt, och bara när hon känner för det. Igår kände hon inte alls för att blogga. Förutom  när hon gjorde det. Så det har hon bestämt. På sommaren gäller andra regler.

När hon hade bestämt det här såg hon en kommentar som bekräftade att det var en bra bestämmelse.




Jag censurerar för jag gillar att censurera. Och Jojjoma skrev bara prosit, så det fick inte va med. Nu kanske ni tycker att jag skriver lite väl mycket för att ha ont och va eländig, emn då ska jag berätta er ett faktum som är sant; att jag är så van vid att skriva så jag märker knappt när jag skriver för jag skriver så snabbt så det här är lika lätt som att fisa för en man.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha! Fisa för en en man :-) Då förstår vi allihopa, det kan inte vara svårt!

2010-06-17 @ 11:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0