A

Hejhej. Har sovit i fyra timmar. Har skitskitont i bröstet. Just nu kan jag inte göra någonting. Det gör så ont hela hela tiden. Värst när jag ligger ner, men om jag gör det slipper jag gå runt.och få ångest över att jag inte orkar göra något. Därför sov jag i fyra timmar. Kommer inte sova inatt men det skiter jag i. Just nu.

Har haft såhär ont i tre dagar nu, men jag har kunnat stå ut för jag har haft så mycket att göra. Student och grejer. Men nu. Orkar jag inte med.

It's like very wierd för det gör ont på höger sida mest. Vad jag vet sitter mitt hjärta på vänster sida. Det har det gjort alla andra gånger. Men jag kanske har ett till, som sitter på höger sida, men som bara inte har gett sig till känna förrän nu.





Jag tror även att de har missat det andra hjärtat på alla undersökningar olika läkare har gjort på mig de 9 gånger jag legat inne och på alla kontroller mellan det. Ja absolut!
Man får tänka positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0