Vad en anna gör en onsdag. Måndag var det visst.

Hej! Jag har precis varit hos en arbetsterapeut. Undrar varför det stavat "eut" när det uttalas "eft". Det hade vart enklare att förstå för folk som inte kan läsa då. Ni vet jag är inte jättebra på att hålla ordning på grejer och så. Faktum är att det brukar vara ganska stökigt runtomkring mig.

Så det var just därför som jag var och pratade med henne idag. För att prata om hur jag kan bli mer ordningssam ungefär. Då tänker ni säkert "det är omöjligt!" men då tänker jag påstå att jag tror att det går. Man kan ju i allafall försöka! Japp och jajamen.




Nu ska jag och är på väg till Danny the dentist, han ska fixa i min mun. Vi pratade om att han skulle bygga ut lite, med balkong och sånt. Vi ska nog även dra in lite nya mattor och sätta upp gardiner. Om vi får tid efter det så ska vi nog dammsuga också. Fast det är såklart han som får göra jobbet, han är ju tandläkare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0