Dagen efter

Hey. Inatt var det vamt fast sen regnade det. Nu regnar det. Jag äter en mintsvart lång pinne som jag fick av Matilda igår. Det var snällt. Men nu har jag ätit upp den. Igår när vi skulle åka hem tyckte Matilda det skulle bli riktigt hemskt att sitta på en buss i två timmar när dom andra åt god mat på en restaurang, men jag tyckte faktiskt det var mysigt att åka buss. (hon tyckte det också, i smyg)



nu ska jag kolla på filmer från möhippan. Sen sova hela dagen. Så kanske jag blir frisk nångång.



här är låten jag har haft på hjärnan hela morgonen. Det ni.

Kommentarer
Postat av: matildapersson

du är bara bäst! :D:D:D

välkommen in till min stil/kod-mall! ;D

du kommer ihåg det konstiga lösenordet va?? xP

2010-07-04 @ 22:51:13
URL: http://sweetflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0