POtatisben

Godmorgon! Förra veckan lovade jag att berätta vsrfär jag liknades vid en potatis, men jag glömde det. Nu kom jag ihåg det och kan säga: Mina ben är fullla av blåmärken. pÅÅÅ alla ställen.


Anledningen är min nya kickbike! :D JAg köpte den i förra onsdagen :D Så jag använde den mycket i borås på torsdagen och fredagen. Dock fanns det kullersten lite varstans, där jag var tvungen att bära den. Och då slog den emot mina ben.


Så jag blev potatis. Blåmärkena börjar försvinna och det finns mer på baksidan osv.. men bara för att visa ungefär.



Inte så snyggt. Inte alls snyggt. Nästan snyggare om jag går och köper potatisleggings. Tror jag får göra det.




"Vilka fula leggings!"
"Då ska du se mina ben!"

Kommentarer
Postat av: syrran

Det var ju inte en potatis, det var ju en björk! Nu tycker jag att du får hålla dig till fakta här.

2010-07-29 @ 23:06:20
Postat av: Bess

HAHAHA! :D :D

Det där gjorde min dag ..

2010-07-30 @ 10:13:03
URL: http://bess.se
Postat av: Jollan

Haha, förlåt att jag skrattar åt dina ben men det där potatismontaget var ju bara FÖR roligt! :-D

Du, jag har kollat in kulturkalasetprogrammet och jag tycker det ser ut som att det är som GJORT för oss! :-D Det finns massa roliga pysselsaker och grejer man kan prova på. CHECKA IN!!

http://program.goteborgskulturkalas.se/gbgco2010.nsf/frmwprogramsearch?readform&query=Wesam&realquery=&category=Alla&stage=Alla&subcategory=Alla&date=2028&realdate=2010-08-10&area=Alla&showdate=F



Kramar!

2010-07-31 @ 09:58:59
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0