Vikten av en säng i universum

Kristina välsignar Findus. Eller vad hon nu sa att hon gjorde. Anna ville visa henne en bild på datorn och då sa hon "Jag kommer! Jag ska bara välsigna Findus först."

Han var väldigt jamig och sällskapssjuk men dock blöt så han fick inte stanna inne. Kanske därför han skulle bli välsignad. Välsigna katten som måste vara ute i regn och rusk och bli uppäten av grannar. Speciellt bra.

i morse vaknade jag upp i ett svart rymdlakan, faktiskt samma som jag somnade ner i.
Detta kräver en förklaring för att ni ska förstå vad som pågår. Jag kan ju inte sova i rymdlakan bara sådär. Nu ska jag berätta hur detta kommer sig. I förrgår när jag kom hem ifrån oas var jag så trött att jag inte orkade bädda min egen säng. Så fruktansvärt praktiskt då att lillebror har en bäddad säng och samtidigt inte är hemma. Rymdlakanen kommer sig av att han tyckte om rymden när han var liten, och alla sparar vi ju lakan från barndomen, inte sant?

Sen så i natt kom jag hem ännu senare, för jag var på bröllop igår ju. Vi kom hem halv tre. Då tyckte jag det var ännu mindre idé att bädda min egen säng när det redan finns en lillebrorssäng klar för användning. Och där har ni historien om varför jag sover i rymdlakan.

Idag eftermiddag kommer David hem, så nu några timmar ska jag passa på att njuta av att slippa bädda min egen säng. Godnatt!


snyggaste bilden från igår, jag förstår inte min skönhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0