Dress issues

Hej. Nu har jag suttit i säkert en och en halv timma och letat efter en snygg klänning som jag kan ha till bröllopet. Its svårt. Särskilt eftersom jag inte är någon miljonär. Findus gjorde mig sällskap en liten stund, men sedan tröttnade han, det kan man förstå. Klänningarna på bubbleroom var inte så snygga. Hittade inga bra på Nelly heller.


Det är ju typiskt. Imorgon ska jag gå till göksäter och kolla på tyg. Det är tur att man har en sykunnig svaster som kan hjälpa en att sy vid behov. För en klänning enbart tillverkad av mig skulle ni nog inte vilja se.



Kommentarer
Postat av: Jollan

Oh lala.. Tyg från göksäter skulle jag också vilja bunkra upp med. Jag kommer snart och handlar!

Kramkramkramkram <3

2010-07-13 @ 16:28:04
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/
Postat av: Finja

Hej!

Söta kompis.

Kram

2010-07-15 @ 22:56:39
Postat av: Finja

Hej!

glömde fråga om du har några fler bilder på mina katter som du inte lagt upp här?

kram

2010-07-15 @ 23:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0