Mission acomlished

Tja! Just nu sitter jag i min volvo på väg till Uddevalla. Varför? Så här sent på kvällen? Ja, var i hela friden ska vi göra i Uddevalla. Jo det ska jag berätta för er. Vi ska till faster Elsa och hämta vax.

Ni vet ju alla (om ni följer min blogg) att jag har minst sagt haft lite problem med min tandställning. För att lindra att krokarna river sönder kinderna. Men igår tog vaxet slut och på kvällen såg det ut så här.


Ville bara visa er något vackert.

Nu är det såhär: att min faster är tandsköterska. Och världens snällaste. Så hon tog med sig vax från jobbet, så vi kunde åka och hämta det nu. Jag har aldrig varit gladare åt att ha en faster Elsa. OCh tro mig, jag har vart glad för MYCKET!

Kommentarer
Postat av: Maria

ÅÅÅARGH! ÄCKLIGT! Det gör ju ont i MIN mun av att se det. Fastrar kan vara bra till mmycket, visar det sig.

Så sjukt nutid det där med att allt ska redigeras. T o m tänderna. Varför ha nånting naturligt om det kunde bli perfekt?!



Jag har börja tkommentera som Maria nu, har du märkt det? Jag tänker liksom att nu är vi ju du med varandra. Vänner på facebook och allt. :)

2010-07-03 @ 22:26:47
URL: http://mary.tillflykt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0