Lite öl nu eller


*-+
Hejsan ho. Lägret var fint. nu är vi väldigt trötta jag och David.. för han var också med. Surprise surprise. Just nu ser han på svärdet i stenen. Är det bara jag eller har den börjat gå väldigt ofta nu för tiden?

Iallafall. Mitt knä är inte så glad.  På tre dagar har det skadat sig tre gånger. Kanske lite mer än tre dagar, för det första hände för en vecka sen, men typ. Såret på knäet hade precis fått sårskorpa på sig, och då hoppade jag i sjön och skrapade upp det väldigt mycket, och på samma ställe. Så skorpan försvann som ni kanske gissade och ersattes med bloooood. :O

Och det första jag gjorde när jag kom hem, snubbla i trappan ocbh skrapa upp såret igen.

Vad vill du min knä för??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0