40:45

Jag har inte stort intresse av att berätta här på bloggen vad jag gör om dagarna. Men jag gör det oftast ändå, för att jag vet att det är många som vill veta. Då är det en grej som jag helst vill få överstökat.

Eller alltså det är ju skillnad på fakta och fakta. Om det är något roligt jag ska vara med om eller har gjort är det såklart roligare att skriva om också. Men jag tycker bara att ni ska veta det. Att jag har ingen lust att skriva tråkiga saker här.

Just nu har jag en prick, en PRICK! på skärmen som inte vill gå bort. Ser ut som en punkt men går inte att sudda. Sabla störningsmoment.

Grey's Anathomy går inte att se heller. Så vad gör man.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0