Ville bara säga att

Jag saknar er! Sofie och Anna.


Värsta myskänslan.. Galet!

Längtar tills vi ses nästan gång..


Härliga du! Anna du är så bra!


Fifi! ♥ är glad att jag träffade dig.


Ja alltså. Jag kände bara plötslig dramatisk kärlek och var tvungen att göra något åt det omgående. Problemet är att jag vill ju egentligen inte favorisera någon på min blogg eftersom jag tycker om alla människor. Då hittade jag en bild där båda var med och då tänkte jag att då kan jag ta två hallon i en muffins så blir det inte lika farligt. Och så tror ni kanske inte lika lätt att jag stalkar dom eller nåt. Jag bara gillar er ju!

Åååååå.
Skulle kunna skriva hulliganiskt mycket mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0