Vase-in

Oooh. Jag sitter och mixrar med lite inbjudningar till mitt party. Jag har ännu inte bjudit in en enda kotte. Det är spännande. Men som det ser ut nu ska partyt äga rum den 28 februari. Så boka inte in något då!


Jag tog på mig linser förut. Det är väldigt ovant. Men skönt när det enda man vill göra är att ligga i sängen och kolla på Anders och Måns på datorn. Då behöver man inte ha obekväma glasögon som driver en till vasinne utan kan koncentrera sig på att vila. Vasinne haha. Den är VAS-inne!

Mina linser är fruktansvärt inne. Vas-inne.  http://2.bp.blogspot.com/_jHKmbLmm5H0/SXN9nG1wljI/AAAAAAAACa0/YLbcUJoYMRk/s400/ikea+blomster+vas.jpg

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0