TJa.

Jag är i skolan såhär på mn lediga dag. Är dte inte fruktansvärt. Jag har vart hos tandis och det var lite fruktansvärt. En anng bara. Det första ag tänkte när jag kom ut ifrån matsalen var: Jag måste göra något åt mitt hår. Det ser ut som en kattmatta.
JAG SKA BLONDERA. Eller rättare sagt, jag ska tvinga mamma att hjälpa mig.
Om ni undrar varför bokstäverna ser ut som sitt vanliga vackra sätt så är det för at det här tangentbrodet är gammalt och korkat. Någon har limmat fast tangenterna så maaan måste trycka tills fingrarna går av. Typ. Nu ska jatg gå.
 

Kommentarer
Postat av: syrran

aww.. du har då alltid vetat hur man ska charma kameran :)

2010-01-25 @ 14:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0