Kom inte och säg att jag gjort allt det här i onödan.


Första räls-raden. Usch vad obekvämt det var.


Dags för överkäken att bli påpälsad. Eller ska man säga pårälsad.


Andra raden på. Ont.

Jag ser på följande bilder och kan bara säga: aj.


Efter jag opererat bort fyra visdomständer. Minns att det gjorde skitont hela tiden. Så mycket som jag öppnade munnen på bilden var det mesta jag kunde då. Jag fick anstränga mig för att få upp den så mycket. Och det gjorde hulliganiskt ont.


ca en vecka efter. Blåmärken säger jag bara. Där kunde jag iallafall öppna munnen lite mer. Det gjorde väldigt ont i huvudet och överallt. Ganska länge.


Jag har faktiskt stått ut med skitmycket. Ni kanske inte tror det, men det har jag. Allt för den där dumma operationen som kanske inte ens blir av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0