Slöaste lektionen i världshistoriens krymplingstumlare

Nu är jag klar i mörkrummet. Och vid kemikalie-bänken. Jag har framkallat min filmrulle. Jag är bäst. Det var svårt. Jag är skicklig. Nu hänger den i torkskåpet och torkar, den lilla hulliganen. Jag har inte någon ljusfläck på min film. Min film är nog helt perfekt. *HARKEL* inte jättesnygga bilder men vad begär man? Jag har ju inte direkt massa topmodeller och studios springandes förbi varje dag eller så. Faktiskt.

Atjo... prosit. Ho, den där fixeringsvätskan var starka grejer. Inget att leka med.




Öppnade skolmailen och. Hej, jag har fått brev. Närmare beastämt 9 stycken. I ett står det såhär: "Du måste omedelbart och bums gå till receptionen och fylla i en valblankett!"

Jag har ingen lust att göra det. Jag vill inte välja kurs inför trean. Jag VET inte vilka kurser jag vill läsa i trean. Okej, jag vet. Jag vet många kurser jag vill gå. Men inte EN. Eller två. Varför måste man välja för?

Men det är ett argt mail. Jag måste göra det. Nu. Det är bråttom. Panik. Jag får panik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0