Sinad kraft

Hej. Jag är jättetrött. Alltså inte trött utan TRÖTT. Verkligen trött. Jag har inte orkat någonting på hela dagen. I princip. Hela min kropp är en enda mystisk pudding.

Först när jag vaknade (ca 7.45) gick jag upp och gjorde mig redo för skolan, alltså åt frukost, borstade tänderna etc. Jag kände mig rätt pigg då. Men sen, när jag hade gjort lite andra saker kände jag bara hur jag sjönk ihop. Min kraft sinade helt. Jag fick tillochmed ont i huvudet. Vart tog den vägen?!


Och så har det varit resten av dagen. Fastän jag har försökt få energin tillbaka. Jag har:

  • druckit apelsinjuice och ätit massa nyttigt
  • gått en promenad
  • försökt att virka en stund
  • sovit
  • suttit i soffan och sett på tv

Inget hjälper. Inget har iallafall hjälp hittills.

Jag vet inte vad jag ska göra nu. Kanske borde äta lunch. Men jag orkar verkligen inte göra mat. Inte ens ta fram en tomat.

Pchhouhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0