Så du trodde du kunde fara iväg som ett skott, inte sant?

Jag blir helt förvirrad när det ser ut såhär på publishme. Jag kommer helt av mig, minns inte hur man skriver ett blogginlägg. Börjar prata Östgötska till och med.

Nä, riktigt så illa är det kanske inte.

Jag har fortfarande linser på mig. Det är skönt. Hör ljud från Tv:n och dert låter som robin hood..fast inte någon tecknad jag har sett iallafall.. Jag får gå och undersöka saken.

Jag är väldigt less just nu. På allt. Hela tiden.



Nu har jag kollat. Det var svärdet i stenen. Jag har inte sett den men jag minns att min kusin sa att han tyckte den var riktigt bra! Det var iofs några år sedan. Han är 18 nu.

jag kan nog inte skriva intressanta blogginlägg längre... blablalblbalbalblalbllabllöfsdnbelsnzåä

Kommentarer
Postat av: syrran

pluttibluttiskrutti puss på dig!

2010-02-01 @ 11:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0