Rågfmå

Hoj moshivoj. Jag har säkert mycket att förtälja en dag som denna. Låt mig fundera en stund bara.


Jag tycker det är jobbigt när man loggar in på gmail. För då kommer ingen sån där snabbgrej som man bara kan klicka på om man vill klicka in sin mailadress. Utan man måste skriva HELA i det där fältet. Gång på gång. Plus lösenord. Det är lite jobbihgt.

positivt i situationen=det ger övning på att skriva

Idag ska jag förhoppningsvis få vara med om spännande saker! Jag var med om spännande saker igår också, men har inte laddat över bilder än. Det skulle gå automatiskt.


Men, vänner, vi SES!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Det är ju JAG! :)

2010-01-17 @ 15:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0