Övervunnen rädsla

Åh. Det gick jättebra med blodprovet. Jag var jättenervös men försökte att lugna ner mig och förbereda mig på alla sätt. Idag var jag verkligen mentalt föreberedd. Jag har förberett mig lite varje dag sen senaste sjukhusbesök. Det här är faktiskt sant. Jag har blottat armen och ifall det har gått bra har jag tagit på blodådran. I bästa fall har jag även kunnat föreställa mig det där resårbandet på och nålen i. Därför vad jag inte helt ur balans idag när jag satte mig i stolen. Hon tog en jätteliten nål och jag proppade snabbt in mina ipodlurar. (haha, inte i armen utan i öronen) Allt gick som det skulle och jag ryckte nästan inte i armen en enda gång. MYcket bra Anna. Du är så duktig.

Nu mår jag illa. MEn det förstår nog inte busschauffören tror jag. Han tänker" JA! En rondell! Vi åker sjuttio varv i den!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0