No nuts

HEJ. Jag kom inte hem förrän halv sex. Vilken lyckad dag. Jo men den var faktiskt ganska lyckad. Efter the dentist lade jag beslag på ett vilorum på Östrabo. Jag menar; man kan ju inte gå miste om att få gratis mat bara sådär genom att åka hem. ELLER HUR?!

Precis. När jag kom dit såg jag skylten "INGA NÖTTER!" och tänkte på min hjärna. Men jag bestämde mig för att trotsa reglerna och göra Östrabo osäkert.

Någon tyckte jag skulle kontakta ett förlag för att ge ut mina låtar. Det låter läskigt. Men kul. Man kanske skulle försöka. Nä nu får jag tänka på något betryggande annars blir jag så darrig.

Jag tror jag vet.



Åh. nu känns det bättre. Vilken tur.


David och jag skulle se på scrubs sa vi. Jag har fått två jättestora gummiband i munnen. Dom sitter i krokar! PÅ tandställningen! Värsta haäftigt (läs på Boråsdialekt) Men jag kanske ska måla istället. för det vill jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0