Nej vet ni vad.

Nej vet ni vad. Jag vill veta vad ni tycker. Vad tycker ni? Om min blogg.

Skriver jag för långa inlägg? Eller för korta? Vad vill ni se mer av? Bild, text, video eller blandning? Något inlägg som varit extra bra/dåligt? Ska jag ha mer styckesindelning? Stora eller små bilder?


Säg det rakt ut. NUUUUUUUUUU.




Tills dess att ni har svarat kommer jag att skriva på en hemlig blogg istället för här. Jag gillar ju att skriva sådana inlägg som jag gör oftast men jag vill ju också skriva så det blir kul för er att läsa. Det är därför jag vill att just dudu tycker, här och nu.



Ordet är ditt..



Sådär, Nu får ni inte bestämma något mer.. Jag har nu enfaldigt bestämt att alla som läser min blogg måste tycka som jag. Så det jag tycker är snyggt tycker ni också är snyggt. Det blir mycket lättare då. PUNKT"

Kommentarer
Postat av: Martan

Jag tycker att inlägget med Lidl/Pocahontas kanske var i längsta laget (men jag läste hela!), annars är allt perfekt. Mer text och bild, mindre video om jag skulle säga något. :D

2010-01-17 @ 23:16:21
Postat av: Linda

Den är mega bra, mega bra, mega bra! (tänk dig en rosa bäver som hoppar upp och ner och säger det med sådan röst som mucklorna i pettson och Findus har) :)

2010-01-18 @ 07:45:45
URL: http://zapho.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahaha! Underbart :D ahahahahaha. xD

2010-01-18 @ 07:50:33
URL: http://solflingan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hmm, jag ska väl kanske erkänna att jag inte alltid lyssnar eller ser på klipp du lagt upp men sån är jag, jag tittar nästan aldrig på sånt som andra lägger upp nånstans. Det kan nog till och med vara så att av alla personer som lägger upp filmer och ljudklipp så kollar jag mest på dina :)



men jag störtdiggar din blogg, gillar att det är så mkt bilder och att du är hulliganiskt rolig :)

2010-01-18 @ 21:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0