Mucho Anna-log

Gick ut på fotopromenad förut. Tog med mig minoltan jag lånade från skolan igår.

Det är roligare än man tror med analogt foto. Vår fotokunskapskurs är delad i två delar; en termin digital och en analog. Igår startade vår grupp med analogt foto, och det verkar jätteroligt. Vi får ladda filmen själva, fota och sedan framkalla i mörkrum. Tror att jag kommer lära mig massa roliga saker på denna kursen!




Vi fick en mapp att ha fotopapper och andra grejer i. Jag firade det med att pryda den med min snartfärdiga mössa.


Kommentarer
Postat av: Linn-lay

oj shit! helt sant. Det var nästan dumt av mig att lägga en länk. glömde helt att tänka på att det finns folk som går runt i såna tankar allaredan:S tack föresten att du påminde mig och sa till på skarpen det gillar jag. :D jag gillar kritiker jag kan göra något åt

2010-01-14 @ 18:16:40
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0