Mitt hår har ett eget liv.

Jag har tänkt på en sak. Man behöver inte göra något med håret. Det fixar sig själv ju! Helt otroligt. Jag har olika frisyr varje dag, utan att jag behöver göra nästan någonting. Jag kammar det ibland. Vem behöver platttänger och hårspray när det redan är snyggt som det är?!



Jag förundras gång på gång av tjejer som säger  "åååh, hur ser mitt håår ut!" eller "Jag måste verkligen platta håret nu" när det redan är jättesnyggt. Och ibland ser man inte ens skillnad efter de har fixat det. Kan till och med vara så att det var snyggare innan.

Så just nu är jag inne i en period när jag inte orkar fixa mitt hår, och det är jätteskönt. För man kan sätta upp det i en hästsvans och det ser bra ut. Låta det hänga och det ser bra ut. Sätta upp en rufs och det ser bra ut. Klippa av halva och det ser bra ut. Nää.. nu skojade jag.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller absolut med! Har man dock ett hår som mitt som lockar sig hit och dit så det oftast bara ser ovårdat ut så tar jag till plattången :)

2010-01-13 @ 15:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0