Mina läsare äger.

Det är ett faktum att man är lycklig när en rosa bäver hoppar upp och ner och tycker om ens blogg med muckelröst. Kan knappt tro det är sant. Eller den här kommentaren. Det är ju nästan så man fäller en tår.



Ja.. vad ska man säga.. Kan man bli gladare eller? (kanske inte för störd och galen men.. haha.)

Jag blir så glad. Ni är så bra mina läsare. Så bra att man skulle vilja låta det regna hallonhjärtan över er allihop. Men nu är det ju tyvärr rätt svårt.. så ni får en bild istället.


Varsågod små hallon!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Vilket underbart hallon!. Jag längtar till sommaren.. Det gör jag också varje gång jag ser vinjetten. De har varit fina allihop, men din sk solnedgång- som jag hellre ser som soluppgång - är verkligen lysande. Enligt vår norsk-svenska flora liknar den mest flockfibbla, men det är svårt att avgöra identiteten, när man inte ser bladen. Hur som helst blir jag glad varje gång jag ser den!

2010-01-19 @ 17:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0