Mamma mia.

Alhohahaa! (läs på vinglig utomjordiska) Min hals mår inte bra. Inte alls bra. Fruktansvärt ont gör det idag. Det känns ganska läskigt. Har lite ont i bröstet också (nejnejnej). Lalala, jag har en idé. Frukost heter idén. Jag går och äter frukost.

Idag är det söndag. Imorgon är det måndag. Jag funderar på att säga upp mig från skolan. Men det känns lite omooget. Liksom vad skulle jag göra då? Bli helt pank jaaa. Usch, jag har säkert missat en hel termin på grund av den där sjukdomen. "Sjukdomen". Ja, för ingen vet ju vad det är eller vad den heter.

Jag blir galen. Rätt sur på Gud också. Men jag är fruktansvärt nyfiken. På vad som kommer hända. För han har stora planer för mig. Det är jag säker på. Frågan är bara vad de är. Gaaaah.. Den som lever får se.

Bläddrade i bild-biblioteket och hittade den här. Helt sjukt konstig bild.

Jag ser ut som.. ja vad tycker ni egentligen?

Bord?
Prydnadsvas?
Stol?
Gräshoppa?
Konstig konst?
Vilsen tonåring?

ELLER VAD?

Jag säger då det. Nej, frukost var det.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Du är utan huvud, helt enkelt. :)

2010-01-10 @ 10:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0