Kalirof??

Jag är superhuperlupertrött. tt. tt.t Men pepparkakor har jag gjort. En duktig anna har jag också varit. Jag har släckt lampor, lagat god mat, tappat mp3-luren i nudlarna, gått (läs hoppat (såvida du inte är min läkare) genom snödrivor, hämtat posten, lyssnat på radio, torkat bordet(!), nästan diskat, sjungit den pigiga överstämman i "this is the life", growlat på Findus och. Ja.. Nu måste jag vila. Soffa+tv=precis.

Är det någon som kan hitta på vad kalirof är för något skriver jag en dikt sen. Berätta vad det är, hur den ser ut, vad man har det till, hur man använder det, varför det är så bra.. vad du vill! Bara din fantasi sätter gränsen. Bästa förklaringen vinner!

Kommentarer
Postat av: Martan

http://www.facebook.com/people/Sebastian-Kaliroff/1094636184

2010-01-11 @ 21:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0