Vi kör

Min älsklings-Johanna och jag har skrivit en dikt. Hon började, så det som är i grått har hon skrivit och det i grönt kommer från mig.

Kossor ska va runda och feta,
Man vill ju inte springa runt och leta.
De ska helst också vara vita och blå,

skratta och tugga på vildhavrestrå.

En kärleksdikt till er mina kor,
Som överallt i världen bor.
Sluta aldrig att vara vackra och fina,
Och ni får jättegärna gå på lina.

Bara ni fladdrar på näsborrarna era.
Dansa, lev, skratta, njut och chockera!
Frodas och må väl,
Låt bli att flirta med någon säl.

Då blir allting jättebra,
Nu är dikten slut, hurra!

Mmm. Jag och Johanna är diktiga människor. Okej, det sista blandade jag ihop färgerna, men det var snyggare så.. ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hurra vad vi är diktiga!

2010-01-12 @ 21:18:11
Postat av: syrran

yey, vilken grey!

2010-01-13 @ 18:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0