Hej jag ser en förnärmad höna

Natten var jobbig. Det gick inte att sova för smärtan. Det var väldigt jobbigt. Det är jobbigt, trots tusen mediciner. Fick gå upp och mamma tillät mig se på film. Det har jag aldrig förut fått  göra på natten för henne. Vilken grej att jag lånat "Hjälp jag är en fisk", "Landet för längesedan(Lillefot)" och "skönheten och odjuret" av Ingrid. Verkligen bra. Tack Ingrid.

Vill så gärna träffa Hanna idag men är rädd att jag måste säga nej till det. Jag mår skit i hela kroppen och det är skit.


Jag vill ha akrylfärger. När jag målar går jag in i en värld och glömmer att runtomkring. Någon som vet var man kan köpa bra färger billigt?


Jag fick en palett av hanna i julklapp. Nu kan jag slänga dessa.

Kommentarer
Postat av: hanna

vi leker en annan dag :)

2010-01-04 @ 10:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0