Godmorgon mina små stolstassar

Vaknade upp med en blå prick på min kind. Och lockigt hår. Typiska tecken på molifoliska syndrom..

Eller så var det för att jag målade igår. Det var härligt. Min första impressionistiska tavla -check! Nu skulle jag kunna skriva en jätteglad smiley men eftersom jag har slutat med det för längesedan kan ni tänka er i stället hur jag såg ut igår när jag insåg detta.

Jag har alltid velat bli en impressionistisk konstnär. Det är svårt dock. Min tavla kanske har lite av impressionism, men det är en lång väg kvar, jag har mycket att lära. Jag skulle gärna vilja prata med en som målar impressionistiskt. Har så många frågor.

Men kom gärna hit och kolla på tavlan. Jag blir glad av den. Det kanske ni också blir.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill se!! De av dina tavlor jag sett har varit otroligt fina så det här kan bara va bra.

2010-01-24 @ 18:32:10
URL: http://dorrentillhoger.blogg.se/
Postat av: maggan

Kan du inte ha en liten bloggutställning för oss som bor lite långt från Kärra??! Vi vill så gärna följa ditt måleri

2010-01-24 @ 19:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0