Gissa ordet.

Just nu är jag inte så glad. Man kan ju som känt inte vara det hela tiden. Särskilt inte om man är Anna Gertrud Turesdotter. Då kan man INTE. Vara glad hela tiden.


Såhär ser man ut när man är glad.


Såhär ser man ut när man inte är glad.


Men jag är nog bara trött. Skönt att det är sista skoldagen på veckan imorgon iallafall. Bild och gitarr. Det ska jag väl fixa. Sen blir det fredag och Ingrid. Hon kommer hit. Det kan inte bli något annat än bra. Bra. Jag ville kanske måla. Nu. Jag ville kanske photoshop-nörda. Jag ville kanske skriva upp ackord till min låt. Men det känns som jag inte kan göra något.


Allt är lite tråkigt. Men jag har sådan lust att plocka ur diskmaskinen. Inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0