Vill bara sova

Idag gick jag upp halv ett, mot min vilja. Dagen har jag spenderat till att se på film, blogga och ingenting. Pyamasen byttes aldrig ut, så här sitter jag nu, sju timmar senare, men samma kläder jag vaknade i. Det är inte lönt att byta om för jag ska sova snart igen.

Jag är så fruktansvärt trött. Smärtan har tagit bort min aptit och energi. Det är så hemskt att äta. fulliganiskt jobbigt. Jag tycker minsann att det räcker med en skottsäker proviva till kvällsmat, men det tycker inte mamma. Maten fastnar i rälsen, sticker i munnen och förökar sig på tallriken, det är så jobbigt.


"Lift your eyes to heaven.. there is freedom
."

Gud kommer att ta mig från det här. Det handlar om tid säger Han. När det är dags kommer Han att hela mig. Jag önskar bara att det var dags nu. Eller att jag visste när. För alla vet ju hur Guds tidsuppfattning är. Väldigt konstig. JAAA, jättekul om jag blir frisk dagen innan jag dör när jag är 90 år.

Tålamod Anna, TÅLAMOD.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0