Förbered dig på det.

Nu kanske ni tror att jag sitter här och stickar, men NÄH! Gissa vad jag gör. Jag planerar PARTY! Faktiskt är det mitt eget party. Jag fyller 18 snart!! Helt sjukt.

Hm.. det är stora grejer det här. Förmodligen kommer hela Orust att komma. Salem al Fakir kanske.. Och så kungen förstås. Datum och inbjudningar till er kommer snart, men så länge kan ni hålla runt 27 februari reserverat i almanackan. Spiller ni massa kaffe där förlåter jag er aldrig.

Särskilt inte om det är mjölk i.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ det här ska bli så roligt! Men tro inte att det är jag som planerar partyt själv. Nänä, jag har anlitat proffs. Partyproffsen Kristina, Hanna och Frida. YEAH.


Det blir party vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: Johanna

HURRA!!!

2010-01-24 @ 18:28:42
URL: http://dorrentillhoger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0