Exibelliska parofrakturor

Nu sitter jag och installerar en programuppdatering till min ipod. Känner mig extremt vuxen. Jag var tvungen att skriva in admin-lösenordet, kan ni tänka er? Det var såklart inga problem. Sådär ja, nu lägger jag till musik och synkroniserar den lite också.

iPod-synkronisering är klar. Det hade kanske varit svårt för er att förstå? Ja, men jag är så fruktansvärt lärd så för mig är det då aldrig några problem att förstå någonting. Jag kan liksom alla ord i hela svenska språket. Jag kan så mycket att jag tillochmed kan ord som inte finns. Många förstår inte vad jag pratar om ibland. Ah, inte lätt att vara så lärd..



wosh wosh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0