En fantalastisk mogrofol

Hej här sitter vi och ser på tv. Rolandz. Fint. Jag och min kära rumskompis Meja. Hon är åtta månader. Så det är mest hennes pappa och jag som kollar. Hanna var här förut. VIlken klippa.



När hon hade gått ringde jag Daniel. För han har ju lovat att köra rullstolsrally med mig. Så då sa jag det: "Nu är jag inlagd så det är bara att komma."

Daniel hade tappat bort sina syskon. Han skulle leta och ta reda på var de var någonstans. Så frågade jag om filmtips. Tipset jag fick var björnbröder 2. Så jag tänkte se på den nu.

Nu har jag ätit lite mannagrynsgröt till kvällsmat, goda tider. Min homie Idah jobbar i natt. Jag har uppdaterat min basefook-status så allt är bra nu.


Hok moshivok!

Kommentarer
Postat av: Britta

Hej där Anna! Satt och läste på din blogg i går kväll och hittade "team-fotot" från lägret i Kungälv, och kan man tänka sig att Annies syster Elin just då var i rummet bredvid hemma hos oss och kollade på film (tror det var Rosa-the movie)med Sara... Tyckte det kändes lite roligt att vi hade denna gemensamma connection med Astorssons! Förresten, skulle de inte kunna flytta avd 23 Blå-8:2 till Stenungsunds Vårdcentral istället, så kunde man titta in och hälsa på dig lite lättare, på väg hem från jobbet eller så...?! Hoppas du har sovit gott i natt och att du vinner kommande rullstols-race! Ha det så gott, kram från Britta

2010-01-05 @ 08:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0