En broskande nyhet

Nu har jag ändrat desajnen lite. Den blev väldigt fin, nästan så man spriker. Det ser ut som ett konstvärk tycker jag. Inte riktigt kanske men det var väldigt svårt facktiskt. Att gå in bland koder är inte det lättaste måste jag srja. Nu ska jag och Martin fortsetta vänta på ressten av familjen och sen då ska vi roa oss mäd läts däns. Fast inte jag för jag tyker inte om Läts Däns, det är så svengigt. Familjen är inte så jättesnel gämtemot mej.

Om jag nu skulle se på Läts Däns skulle jag skjunka ner till en så frucktansvärt låg nivå att man skulle kunna börga puta på mej.





Kommentarer
Postat av: syrran

FINT!

Men hallå, när började du stava fel och varför?

2010-01-29 @ 18:27:33
Postat av: Anna

haha, jag och martin kollade en sida där det var någon som hade skrivit "det här är BROSKANDE!" Och det tyckte vi var så roligt så då frågade jag Martin "Tycker du jag ska stava fel lite mer?" Och det tyckte han

2010-01-29 @ 18:32:36
URL: http://solflingan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Finfin ny design! Är det apor? :S

2010-01-30 @ 00:41:12
Postat av: Martan

Jag har typ haft ett väldigt stort finger med i designspelet här! :D Lätt att det är apor!

2010-01-30 @ 00:46:11
Postat av: Emmys Liiisa

Jag tror att Katten, ovan, har varit med i lets dance och nu är han jätte trött. Han har dansat med Gudrun shyman, hela natten!

2010-02-02 @ 20:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0